Teleopieka zapobiega tragicznym skutkom wypadków

Pracownicy Teleopieki nie chwalą się zazwyczaj swoimi dokonaniami, chociaż często ich działania zapobiegają tragicznym skutkom wypadków. Praca w Teleopiece opiera się właśnie na niesieniu pomocy ludziom w potrzebie a nawet ratowaniu ich życia.

Niektóre rodziny decydują się na skorzystanie z usług Teleopieki dla swoich bliskich dosłownie intuicyjnie a potem są szczęśliwe, bo ich wybór zdecydował o życiu i zdrowiu ich bliskich.

Pewna rodzina przez lata namawiała seniorkę- mamę do zakupu usług Teleopieki, ze szczególnym naciskiem na posiadanie osobistego alarmu, dzięki któremu w sytuacji kryzysowej mogłaby się skontaktować z centrum Teleopieki, skąd otrzymałaby natychmiastową pomoc.

Nestorka rodu w końcu zgodziła się i usługa rozpoczęła swoje funkcjonowanie. Zaledwie 20 dni później, gdy już seniorka była wyposażona w osobisty sygnalizator , wydarzyła się sytuacja, która utwierdziła ją w konieczności korzystania z usługi Teleopieki.

Tego dnia seniorka wstała wcześnie rano z łóżka, by skorzystać z łazienki. W trakcie wychodzenia z sypialni niestety straciła równowagę i upadła na podłogę, rozcinając sobie głowę o framugę drzwi. Starsza Pani zapomniała o swoim sygnalizatorze, który cały czas miała przy sobie. Zamiast go użyć podczołgała się do łazienki, gdzie usiłowała zatamować ręcznikiem lecącą z rany na głowie krew. Seniorka zauważyła, że traci coraz więcej krwi i słabnie. W tym momencie na szczęście przypomniała sobie o sygnalizatorze i wcisnęła na nim przycisk.

Pracownik Teleopieki natychmiast skontaktował się z osobą z rodziny seniorki, informując, że został aktywowany sygnalizator alarmowy, ale nie słychać w pomieszczeniu starszej pani. Córka nestorki rodu, bo do niej zadzwoniono, wpadła w panikę i ruszyła natychmiast w drogę do swojej mamy, ponieważ mieszkała zaledwie dwa kilometry od niej.

Gdy córka dotarła na miejsce ujrzała mamę wynoszoną już na noszach z mieszkania, z opatrunkiem na głowie. Zanim córka zdążyła dotrzeć do seniorki, Teleopieka skierowała już tam swoich ratowników i karetkę pogotowia. Seniorka została znaleziona w łazience w kałuży krwi. Krwotok został natychmiast zatrzymany, podłączona kroplówka a starsza pani przetransportowana na noszach do karetki. Córka przybyła w momencie, gdy właśnie karetka odjeżdżała do szpitala, więc od razu tam się udała. W szpitalu seniorce założono kilka szwów na ranę na głowie, podano kroplówkę i odwieziono wieczorem do domu.

Starsza pani była wdzięczna rodzinie za to, że ta namówiła ją na zakup usługi Teleopieki,  ponieważ dzięki szybkiej reakcji  pracowników na jej alarm, udało się ją uratować. Gdyby nie sygnalizator alarmowy z pewnością wykrwawiłaby się całkowicie i zmarła, ponieważ nikt nie dowiedziałby się o tym co się stało.

Teleopieka  umożliwia osobom starszym i chorym niezależne życie w domu z gwarancją stałego nadzoru nad ich zdrowiem i bezpieczeństwem. 90%  seniorów twierdzi, że chętnie korzystałoby z usług systemu. Teleopieka to również spokój i pewność dla rodziny, przyjaciół i opiekunów, że ich bliska osoba jest pod dobrą opieką nawet wtedy, gdy oni tej opieki nie mogą świadczyć samodzielnie.

Pakiet usług Teleopieki łączy w sobie umiejętność  poszanowania godności i niezależności podopiecznego oraz nowoczesną technologię, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb. To nie tylko praca w systemie reakcji na alarmy, ale również działania prewencyjne, dzięki monitorowaniu stanu zdrowia i samopoczucia seniora.

Teleopieka  świadczy pomoc, której celem jest minimalizacja wszelkich problemów zdrowotnych, jakie spotykają osoby starsze w wyniku samodzielnej egzystencji. Seniorzy często mieszkają sami a jednak wymagają wsparcia w codziennych zadaniach i nadzoru nad ich stanem zdrowia. System usług Teleopieki to połączenie pakietu opieki zdrowotnej i społecznej, wsparte urządzeniami najnowszej technologii, które dają gwarancję niezawodności funkcjonowania całego systemu.